Capgemini dne 26. října 2020 představila odvážnou a aktivní kampaň značky pro své klienty a komunity: „Get the future you want.“ Nová kampaň odráží ducha současné doby, kdy světové události a rychlá digitální transformace vyžadují, aby se lidé podívali na to, jak mohou využít technologii k definování budoucnosti, kterou chtějí, budoucnost inkluzivní a udržitelnou.

"Naše nová kampaň je více než slogan." Zachycuje ducha a energii společnosti Capgemini a vyjadřuje naši optimistickou vizi budoucnosti,“ komentuje Aiman ​​Ezzat, generální ředitel skupiny Capgemini. "Jsme si vědomi, že technologie je nyní rozhodujícím činitelem téměř každé transformace podnikání a společnosti. S tímto potenciálem však přichází velká zodpovědnost využívat jej lidským způsobem k tomu, aby energizoval lidi a podniky. Naši klienti potřebují vědět, že mají po svém boku obchodního partnera, který jim pomůže definovat jejich budoucnost pomocí technologií a učinit ji realitou. Členům našeho týmu pomáháme definovat jejich kariéru a dosáhnout jejich osobních cílů. To je naše zaměření; abychom pomohli našim klientům, našim lidem a našim komunitám získat budoucnost, jakou chtějí.

„Get the future you want“ apeluje na organizace, které hledají obchodního partnera, kterému mohou důvěřovat, stejně jako na ty, kteří chtějí pracovat pro odpovědnou organizaci, která jim dává možnosti. Navazuje na to, pro co je společnost Capgemini dnes uznávána: její obchodní význam, její hluboké a dlouhodobé technologické zkušenosti a její vášeň pro lidi. Rovněž zviditelňuje závazek skupiny k inkluzivnosti a udržitelnosti.

Všestranná kampaň značky

Virginie Regis, ředitelka marketingu a komunikace a členka výkonného výboru skupiny ve společnosti Capgemini, vysvětluje: „Naše nová kampaň vystihuje ducha našich lidí. Představuje schopnost společnosti Capgemini porozumět klíčovým výzvám, kterým její klienti čelí - od role technologie v jejich podnikání až po dopad, který mají na životní prostředí. Prostřednictvím naší globální reklamní kampaně a integrovaných komunikačních aktivit chceme, aby naše týmy, naši klienti a naši partneři cítili, že ke změnám může dojít tak, jak si přejí, a že mi jim jich pomůžeme dosáhnout. “

V rámci dalšího vývoje bude tato kampaň prezentovat vedoucí postavení společnosti Capgemini v oblasti zlepšování zkušeností digitálních zákazníků, zrychlování inteligentního průmyslu a transformace podnikové efektivity s využitím hlubokých znalostí cloudu a dat. Vyjádření příslibu značky bude reprezentováno napříč různými mediálními platformami k dosažení cílového trhu Capgemini s CxO a špičkovými talenty, vždy s lidmi v našem srdci. Představení proběhne v globální reklamní kampani na CNBC až do konce roku, doplněné cílenou propagací napříč platformami sociálních médií.

Chcete-li se dozvědět více, navštivte: https://www.capgemini.com/resources/get-the-future-you-want