Rychle a flexibilně reagovat na požadavky zákazníků

Vyvinuli jsme a spravujeme platformu M24 zajišťující dostupnost back end systému v režimu 24/7. Pro banky a investiční společnosti jsme vyvinuli a spravujeme řešení Capitol, poskytující komplexní služby pro obchodování na kapitálových trzích.

Digital Onboarding: Pro pohodlí vašich klientů

Chcete umožnit klientům sjednat si novou smlouvu bez nutnosti přijít na pobočku? Chcete oslovit nové klienty z pohodlí jejich domova? Nebo umožnit rychlým a efektivním způsobem změny ve stávající smlouvě, aniž by museli vaši klienti kontaktovat vaše call centrum?

Naše řešení umožní rychlým, bezpečným a srozumitelným způsobem ověřit identitu vašeho klienta.

M24: Cesta k moderní a otevřené bance

Platforma M24 je umístěna mezi core systémy banky a distribučními kanály. Jejíž základním předpokladem pro úspěch je schopnost rychle a flexibilně reagovat na požadavky zákazníků, řešit jejich požadavky napříč kanály a znát jejich aktuální a správná data jako jsou platby či zůstatky, případně i stav klientských požadavků (žádost o nový produkt, změna nastavení účtu). 

Capitol: Efektivní obchodování a vypořádávání

Řešení Capitol od Capgemini je integrovaný informační systém pro obchodování  na finančních a kapitálových trzích, jak pro banky, brokery, stavební spořitelny či pojišťovny. V roce 2017 pomohl Capitol našim klientům spravovat aktiva v hodnotě více než 165 miliard CZK, s kumulativním obratem 2,8 bilionu. Současně bylo vypořádáno 30 milionů klientských požadavků u 20 000 různých instrumentů.

Q.less: Revoluce v nakupování v kamenných obchodech

Q.less je digitální platforma, která pomáhá zásadně změnit obchodní model obchodníků a to především v oblasti zrychlení odbavení klientů s možnosti rozšíření o doplňkové moduly, které pokrývají řešení ostatních slabých stránek kamenných obchodů. Zákazníci by nejvíce ocenili zlepšení hledání konkrétního zboží, možnost porovnat zboží s jiným, vyšší personalizaci nabídek a slevy, získání správných informací ve správný čas a zkrácení času při odbavení na pokladně.

ABBYY FlexiCapture: inteligentní platforma k digitalizaci dokumentů

ABBYY FlexiCapture shlukuje oblasti umělé inteligence jako je strojové učení, zpracování přirozeného jazyka a pokročilé rozpoznávací schopnosti, v jednu inteligetní platformu, jejíž výsledkem je snadná digitalizace dat a dokumentů. Automaticky extrahuje informace z formulářů a dalších strukturovaných dokumentů, jako jsou faktury, daňová přiznání či účetní závěrky. Tento systém umožňuje organizacím rychlejší reakce na potřeby klientů, být v souladu s normami a interními procesy, snížení nákladů a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.

PPC: Prepaid Cards aneb předplacené karty bez účtu

Našim klientům nabízíme řešení pro správu a management předplacených platebních karet v několika formách: 

a) Dobíjení kapesného přímo na kartu - ideální pomocník pro rodiče ke kontrole výdajů svých dětí. Naučí děti spořit a nakádat s penězi bez nutnosti zakládání účtu.

b) Dobíjení firemních karet - tato služba umožní jednodušše a online ovládat firemní karty, omezit limity pro jednotlivé transakce nebo nastavit si možnost plateb v bankomatech a u obchodníků, podle typu obchodní činnosti.

c) Stravovací karty - ve formě zaměstnaneckého benefitu vztahujícího se na určité restaurace a prodejny, včetně slevových akcích u oblíbených podniků.

PSD2:  Bezpečnost elektronických plateb

Primárním cílem směrnice PSD2 je vytvořit jednotný integrovaný trh pro platební služby prostřednictvím standardizace regulace bank a nových poskytovatelů platebních služeb, kteří přicházejí na trh v důsledku nové digitální éry. PSD2 odstraňuje vstupní bariéry, čímž přispívá k posílení bezpečnosti platebního systému, umožňuje poskytování nových platebních služeb a zajišťuje transparentní a zdravé tržní prostřední ve prospěch spotřebitelů.

Naši partneři