M24: Cesta k moderní a otevřené bance

Banky jsou vystaveny řadě externích vlivů: nové regulaci (PSD2, GDPR), silné konkurenci, tlaku na zákaznickou zkušenost či příchodu nových technologií a obchodních modelů (Open Economy). Základním předpokladem pro úspěch v těchto nových podmínkách je schopnost rychle a flexibilně reagovat na požadavky zákazníků, řešit jejich požadavky napříč kanály, v každém z distribučních kanálů znát jejich aktuální a správná data (platby, zůstatky) či stav klientských požadavků (žádost o nový produkt, změna nastavení účtu). Řada současných IT systémů bank není schopna splnit tyto business požadavky případně za cenu vysokých nákladů. Nejčastěji je to z důvodu vnitřního uspořádání a schopnosti IT systémů, které nesplňují dostupnost 24/7, složitě a nespolehlivě poskytují aktuální informace o klientech, které jsou nekonzistentně rozprostřeny napříč celým ekosystémem banky.

Platforma M24 od Capgemini pomáhá dodat do IT architektury schopnost dostát výše uvedeným požadavkům. Jedná se o moderní platformu s vysoce dostupným úložištěm, vlastní aplikační vrstvou a možností rychlé integrace a nasazení. Platforma je umístěna mezi core systémy banky a distribučními kanály.

Platforma M24 přináší do banky schopnost rychle a správně reagovat na požadavky businessu a uspět tak na vysoce konkurenčním trhu finančních služeb.
Správné informace v dostupnosti 24/7
Podpora trendů a regulací

24/7 dostupnost dat z / do klíčových systémů směrem z / do Front Endů → Aktuální a správné informace klientům v co nejkratším čase (platby, zůstatky, žádosti o nový produkt)

Rychlá integrace a nasazení mezi stávající IT systémy, Time to Market – zvýšení frekvence releasů

Jednotné vysoce dostupné úložiště „pravdy“ → Informace ze systémů banky na jednom místě

Snížení nákladů nutných na úpravy back endů, nulové náklady na licence

Cesta k technologicky otevřené moderní bance, nativní podpora API management díky SOA architektuře

Ideální platforma pro podporu implementace instantních plateb

Základní platforma pro Omnichannel

Vhodné řešení pro uchování svolení z pohledu GDPR a PSD II regulací
Postaveno na výkonných technologiích

Vysoce výkonné, škálovatelné a robustní řešení (nasazeno v 2.největší bance v ČR, obsluha více jak 2mio účtů)

Modulární a snadno rozšiřitelné
Často kladené otázky
